Pages

Perşembe, Nisan 05, 2012

En Çok, En Az Okuyanlar!

Kütüphane

En çok ve en az okuyan illerimiz olarak bir araştırma sonucuna varmışlar. Bunu nasıl araştırmışlar peki? Elbette sorunun cevabı var. Kitapyurdu ve Idefix siteleri üzerinden tüm yıl boyunca yapılan siparişlere kulak verilerek çıkan sonuç çok memnun etmese de, ben ŞanlıUrfa'lı olarak çok sevindim. En azından Urfa'm en az okuyanlara girmemiş. Bunda payım büyük, tüm yıl boyunca verdiğim siparişlerin haddi hesabı yok. Fakat, benim tercih ettiğim siteler ayrı. Okuoku ve Hepsiburada daha hesaplı ve kalite açısında çok iyiler. Ben memnunum


İstatistikler


•Yeni nesil gençlerin daha da çok kitap okumaları dileğiyle. Eskiye oranla daha az kitap okuyormuşuz, yapılan araştırma bunu da göstermiş. Ayrıca, kağıt kitap yerine, millet son teknoloji olan "Ipad"lerle "e-kitap" oranları daha da yaygınlaştı. Bana kalırsa hiç bir şey kitabın yerini tutmaz ama, okumayı artıracaksa neden olmasın diyorum. Hemde bu sayede ağaçlar yaprak olmaktan kurtulacak. Yinede kitap ele alınmalı, sayfalara narince dokunulmalı ve en önemlisi, parfümden çok daha değerli kitap kokuları içe çekilmeli, diyorum ☺

1 yorum:

Edebiyat Sanat dedi ki...

İyi bir saptama bu kadarı beklenirdi zaten.