Pages

Çarşamba, Kasım 30, 2011

Sinemaskop Ödülleri : 1992

1992 Yılının En iyi 10 filmi


Glengarry Glen Ross 
Scent of a woman
The player 
Malcolm X 
A Heart İn Winter
Braindead
The Crying Game
Benny's Video
Belle epoque
Lorenzo's Oil


Evet geldik 1992 yılına. Kusura bakmayın bu seferki liste birazcık geçti. Lorenzo's Oil filmini izlememiştim. Hakkında epey güzel şeyler duyduğum için, filmi izledikten sonra yapmanın daha sağlıklı ve mantık bir karar olacağını düşündüm. 1992 yılına şöyle bir göz attığımız gördüğümüz gibi, daha doğrusu listemden gördüğünüz gibi, 10/6'sı mafya / suç filmleri oluşturuyor. Gerisini dram ve bir absürd korku oluşturuyor. Listede kendine yer bulamamış filmlerde mevcut. Bunları bir yazalım önce. The last of the mohicans, film çok güçlü bulmasam da, ünlü soundtrack müziği mükemmeldir. Man Bites Dog, gibi tuhaf belgesel şiddet tarzı bir siyah-beyaz filmi de izlediklerim arasında fena bulmadım. A few Good Men, Husband and Wives ve My Cousin  Vinny yılın güzel filmleri sayılabilecek türden.

10 yorum:

Serdar Durdu dedi ki...

Güzel bir liste ama ister istemez gözüm Terminatör 2'yi aradı

sinema dedi ki...

Aaa, evet o da var ama 10 olmasa da en sevdiğim filmler arasında. Bu kendimi affettirir sanırım :D

melb dedi ki...

Scent of a Woman,Carlito'nun Yolu,The Bodyguard,Basic Instinct ve sansasyonel bir Türk filmi olan Cazibe Hanım'ın Gündüz Düşleri bence listende iyi görünecek filmler :)

sinema dedi ki...

Scent of a Woman var lstede. Bsic Instinct sevemediğim bir film :/ Carlito's Way cidden sevdiğim bir filmdir. Ama listeye koyamadım. Bahsettiğin sansasyonel Cazibe Hanım'ın gündüz Düşleri duydum ama izlemedim. Bunu listeme alıyorum. İzlemek üzere, teşekkürler (:

Serdar Durdu dedi ki...

evet :))

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Bu filmleri daha önce hiç duymadım bize büyük geldi galiba :D

Yalnız yorumlarda gördüğüm Cazibe Hanım`ın Gündüz Düşleri biraz erotik bir çağrışım yaptı :):)

sinema dedi ki...

hehe :D Bilmem daha bakamadım o filme. İsim biraz öyle çağırışım yaptığı doğru (:

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Ben bir de nokta koymuşum onu yayınlamasaydın keşke kardeşim :))
Filmin yorumlarını bekliyoruz artık :D

sinema dedi ki...

Sorun değil, sildim noktanı :D İzler izlemez yayımlarım ((:

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

:D Bekliyoruz dört gözle :))