Pages

Çarşamba, Kasım 23, 2011

Sinemaskop Ödülleri : 1990

1990 Yılın En İyi 10 Filmi

* Days of Being Wild* The Goodfellas
* Home Alone* Edward Scissordhands * Miller's Crossing * Ju Dou * Cryano De Bergerac* Trust* Awakenings* Misery
  • 1990'lı yıllının en iyi 10'u olarak hazırladığım bu listenin devamı gelecek elbette. 2011'e kadar ve her yılın sonunda, yılın en iyilerini seçmeye devam edeceğim. 90 'lar sineması benim için çok farklı bir yerdedir.Sıcaklığı, filmleri, hatta oyunculuklar bile bir başkadır benim için. Farklı bir tadı vardır. Tuhaf olansa, 90'nın en iyi 10'u hazırlarken bayağı bir zorlandım. Film bolluğu değil sebep, sebep, film kıtlığı. İlk 10'u toparlamak bayağı bir zor oldu. Her neyse, Ödül ismini de Sinemaskop Ödülleri olarak koydum. Filmler hakkında yazmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Yeterince açık zaten afişten belli oluyor. Gelecek durağımız "1991" yılı olacak. Geçmişe bir dönüş yapıyoruz böylelikle. Mazi kalbimde yaradır " gibi.

  • Not: eğer eksik bulduğunuz,ya da unuttuğum filmler varsa, kaydın altına yorum yaparak belirtebilirsiniz. Ya da siz de en iyi top 10 listenizi yazarak, kimlerin neyi sevdiğini görmemize yardımcı olabilirsiniz. İyi okumalar.

4 yorum:

Serdar Durdu dedi ki...

Home Alone tam bir şok etkisi yarattı bende. Kötü film olmasa da böyle bir listede olmasına inanamadım. Makas Eller, Godfellas, Miller Crossing çok çok sevdiğim filmler olsa da benim 10 filmlik listemde yok. Aslında bu listedeki hiçbir film yok. Şaşırtıcı :))

sinema dedi ki...

haha :D Böyle yorumlar geleceğini biliyordum. Ama sende 1990 yılı sinemasına baktığında göreceksin. Çok azyıf. Home Alone, ben onu sevimliliği için koydum. Zaten filmi sevemeyeni yoktur sanırım. (: Eğer aklına gelirse yorum olarak yazarsan sevinirim .Bayağı merak ettim Top 10 'unu (:

ben_q91 dedi ki...

90 da harbiden az kaliteli film var benim göremediklerim Back to the Future Part III(1990),Total Recall(1990)Tabi bu liste kişisel zevklere göre değişir :)

sinema dedi ki...

OOo, kimleri görüyorum :D Aynı fikirde olmak güzel. Gerçekten az kaliteli film var 1990 yılında. Back To the future part III güzeldi ama top 10 koymak istemedim sadece (: Kişisel zevklere konusunda aynen diyorum.