Pages

Pazartesi, Kasım 14, 2011

Kungfu Panda 2 ( 2011 )

Kungfu Panda-2, öncellikle bu soyu tükenmek üzere olan sevimli, sevimli, tatlı mı tatlı filme adını veren Panda’ hayvanın tatlılığı için bile izlenir. Tıpkı, filmde “ kötü Tavus Kuşunun yandaşlarından, Panda’yı tavus kuşuna tanımlamak için, görünce şöyle tombik, çok tatlı kısacası şöyle der “okşayasın gelir” haha  ,burada ciddi anlamda filmin en fazla kahkaha attığım sahnesi diyebilirim. Görünüşte ayrıntısız, bu saçmalığını nesine güldün ! diyebilirsiniz, bende bilmiyorum fakat şuan yazdığımda aklıma geldikçe hala gülüyorum. Serinin ilki kadar neşeli ve eğlenceli olduğunu söylemek zor, ancak ciddi derece kadın yönetmenin elinden çıkmış, sağlam bir 3D (üç boyutlu ) bir animasyon tekniğiyle karşımızda bu animasyon filmi.


DreamWorks film şirketinin elinde bulundurduğu en önemli animasyonlardan biri. Bir diğerinin de maalesef sonda batırılan yeşil dev ve çirkin adamamız “Shrek serisi” Dreamworks’ün kurtarıcı para kaynağını sağlayan türdendi. Bazı şeyler animasyon gereği bile olsa saçmadır. Tıpkı filmdeki, Panda’nın kendisini bir “Kaza’ın oğlu sanması bir zaman boyunca. Belki güldürüyor, mantık aramamak gerekiyor. Bunu da kişinin izleme zevkine bırakıyorum. Filmin özelliği, şuana dek Gişe’de “Boxoffice’te” bir kadın yönetmene kazandıran en büyük gişe sahipmiş. Tuhaf  ne diyelim.

Bu yıl ki sıkıcı ve bir o kadar iğrenç ilerleyen Animasyon Oscar dalında, inanılmaz bir komedi durumu yaşanıyor. Sanırım Akademi, bundan sonra Animasyon sayısını 3’e indirecek. Bu yıl ilk 5’i dolduracak nitelikte animasyon olmadığını söylersem hadi canım sende derseniz, biliyorum.Gerçekten yok. Doğrusu, merakla bekliyorum bakalım, ilk 5’e neler girecek. Elbette, birbirinden kepaze eleştiriler alan Cars -2 girerse,akademi basarım orası ayrı.

Animasyon tekniği olarak, küçük- büyük demeden keyifle izleyebileceğiniz bir Kungfu ,Panda intikamı diyebiliriz. Keşke Kungfu Panda intikam zamanı, olarak çevrilseydi diyorum.

[ B ]

5 yorum:

Serdar Durdu dedi ki...

İlk filmi de izlemedim ben. Napçaz :))

sinema dedi ki...

hehe (: O zaman sana önerim, gidip ilkini izliyorsun, sonra bunu. (: Ten Ten'ni de merak ettirdin zaten.

Serdar Durdu dedi ki...

İzlerim artık :)

neselihaller dedi ki...

iki çocuklu bir anne olarak animasyon filmleri konusunda yakında doçentliğimi verebilirim :-) animasyon tekniği açısından ikinci film ilkine göre çok daha başarılıydı ama konu itibariyle ben ilkini daha çok sevmiştim. Yine de son dönemde izlediğim ve teknik olarak açık ara önde bulduğum film Ten Ten'dir.

sinema dedi ki...

Teşekkürler yorumunuz için, ikinci film dediğiniz gibi daha atraksiyonlu idi. Belki de ondandı.Küçükler 2.filmi daha çok sevebilirler, doğrudur. Ten Ten'i daha izleyemedim, fakat Görüntü Yakalama tekniğiyle çekildiği için, eminim güzeldir. Bkz. Kutup Ekspresi de o tarzda çekilmişti ((: