Pages

Pazar, Ekim 16, 2011

Faces in the crowd: Katilin Yüzü

Eleştirmenlerin bu filmin bizde nasıl sinemaya girdiğine bile şaşırmış durumdalar.Doğrusu vizyona girene kadar varlığından bile şüpheliydim.Her neyse konumuz film.Evet,değişik bir gerilim denemesi diyebiliriz.Herşey çok iyi başlıyor açıkçası,yoksa bu sefer korku türü turnayı gözünden mi vurdu demeden edemedim.Dedim ta ki,birkaç saçmalık yakalayana kadar.Daha doğrusu filmin fire verme noktasına gelinceye dek.Kaza yapmış bir kadının yüz körlüğü hastalığına yakalanıp katilin yüzünü hatırlayamaması.

Yüz körlüğü hastalığı da çok feci.Karşınızdaki insanların sürekli değiştiğini düşünün.En yakınınızın sürekli farklı bir yüz ifadesiyle karşılaşıyorsunuz.Evet,söyledikleriniz,i duyar gibiyim.Aman tanrım bu bir kabus olmalı” dediğinizi duyuyorum”.Sahiden kabus olur.Finaline kadar gizemini gerçekten koruyor.

Milla Jojovich’in performansı bana yapmacık ve oldukça dandik geldi.Saçma sapan mimik numaraları,kendini gösterme çabaları nafile kızım,olmamış.Olacak gibi de durmuyor.
Finalde öyle bir saçmalıkla karşılaşıyorsunuz ki,hadi yüz felcisin,diyelim yüzler değişiyo
r.Peki karşındaki iki adamın sesini de mi ayırt edemiyorsun.Eğer bu saçmalık ve fiyasko aptal yönetmenin gözünden kaçmamış olsaydı,gerçekten iyi bir yapım çıkabilirdi.

[ C- ]

2 yorum:

lulu dedi ki...

bir umut seyrettim ama beğenmedim sonu çok sıradandı.bence Milla Jojovich ölümcül deney tarzı filmlerde oynamaya devam etsin...

sezer dedi ki...

Teşekkürler yorum için öncellikle. Kesinlikle katılıyorum.En iyisi olur kendisi için :)