Pages

Cumartesi, Ekim 22, 2011

84. Akademi Ödülleri / Oscar 2012 Tahminleri


--- OSCAR (2012)


Oscar'a doğru geri adım sayarken,muhtemeln oscarlarda mutlaka isimlerini duyacağımız filmler şunlar olacaktır.Elbette,sadece en iyi film dalında olanları demiyoruz.Kimileri ouncularla duyulacak,kimileriyse efektler,köstümler veya ses miksajı gibi tüm kategorileri ele alarak ekliyoruz.Bakalım neler varmış!!!

OSCAR'A ADAY OLABİLECEK FİLMLER LİSTESİ.
____________________________________

♦ALBERT NOBBS
♦BEGINNERS
♦CONTAGION
♦CORIOLANUS
♦A DANGEROUS METHOD
♦THE DESCENDANTS
♦THE GIRL WITH THE DRAGON TATTOO
♦HUGO CABRET
♦THE ICEMAN
♦THE IDES OF MARCH
♦THE IRON LADY
♦MONEYBALL
♦MY WEEK WITH MARLYN
♦THE RUM DIARY
♦TINKER,TAILOR,SOLDIER,SPY
♦THE TREE OF THE LİFE
♦WAR HORSE
♦WE BOUGHT A ZOO
♦YOUNG ADULT
♦MELANCHOLİA
♦MİDNİGHT İN PARİS
♦SHAME
♦THE SKIN THAT INHABIT
♦WE NEED TO TALK ABOUT KEVIN
♦THE HELP
♦JANE EYRE
♦MARTHA MARCH MAY MERLENE

2 yorum:

Ezvelez dedi ki...

Midnight in Paris ve Tree of Life ekibinin yüzünü çokca görüceğimize inanıyorum bu sene. Özellikle Brad Pitt ve Woody Allen'ın. İkisi de sinemayı bırakacağına dair dedikodularla da az biraz gündeme gelip gidişatı değiştirmediler desem yüzüme sert bir cisimle vurulması gerekir. Trier'in Melancholia'sı güzel film, hoş film yeriz o filmi falan da, Cannes'ta konuşmalarıyla batırdı kendini Trier. Kolay kolay ödül falan vermezler o sözlerden sonra herife.

Kendi bloğumun resmi ve daha kapsamlısını görücem sanırım burda. Kıskançlık krizinin eşiğindeyim. Çok sevdim burayı. Moda bloglarından fırsat verilmiyor biliyorsun sinemaya. Görünce yazayım dedim. Başarılı bi blog hayatı diliyorum sanada, kendime de. :)

sinema dedi ki...

Midnight in Paris, yarışa pasif başlayıp, ileriye doğru hızlı adımlarla ilerliyor. Oscar için yazdığım filmler çıktıkça, filmlerin ne kadar pasif olduğu gerçeği de anlaşılınca, Midnight in paris filmin değer giderek anlaşılıyor. Bende göreceğimize inanıyorum.

Trier, gerçekten her yıl Cannes'da olay çıkartıyor. En son Antichrist filmi içinde,yapılan kötü eleştirilere karşı, dünyanın en iyi yönetmeniyim deyip, bol alevli tartışmaya bir bidon benzin daha döktü kendisi :/ Brad pitt konusunda haklısın. Akademinin aklını çelmeye çalışıyor gibi geldi bana da :/

Ve çok teşekkür ederim. Blogu beğenmne inanılmaz sevindim. Güzel sözler için tekrar minnettarım (: Bende ikimize güzel ve başarılı bir blog hayatı dilip, mutlu edici sözlerini için tekrar teşekkür etmek istiyorum.