Pages

Pazar, Eylül 25, 2011

BİR ZAMANLAR ŞEKER KIZ "CANDY"



ŞEKER KIZ CANDY // CANDY CANDY

GERÇEKTEN DE ŞEKER ;)
EVET,yazacağım bu yazı gerçekten benim içinde ve daha bir sürü "Şeker Kız Candy" // Candy Candy" içinçok değerli.Çocukluğumuzun(çocukluğumun) çizgisi dizisi,animesi desem daha doğru.Bu animenin herkesten farklı bir yanı var.İlk pembe dizi tarzında yapılmış animedir kendisi...Kendimden bilirim,her çocuklarla sokakta oynarken,annem veya ablam vs.kim olursa "Candy saati" diye bağırırlardı..Bende koşa koşa giderek dizimi izlerdim.


TAPILASI ÇİZMELERİ:)
O müthiş tadı veren başka bir dizi daha var mıdır,doğrusu şüpheliyim..İnsanı ağlatmayı başarabilen,salya-sümük aktıran,bu kadar derine indirebilen başka bir dizi varsa,ektileyebileceğini düşünüyorsanız yazının altına cevap olarak atabilirsiniz.Fakat olduğunu sanmıyorum maalesef:( Dizi toplam 115.bölüm sürdü.Fakat dizinin sonu asla yapılmadı..Dizinin yapımcısı ve yayımlayacı sorumlusu arasında çıkan sorunlar,mahkemeye kadar gitti ve noktalandı.Hiç bir insan evladı acıların kızı "Candy" e ne oldu? Terry ile kavuştular mı? vs.sorulara cevap bulamadı.Buna en çok ben sinirlenmiştim,(yada kendimce öyle düşünüyorum)hatta ağlamıştım nasıl olur böylesine bir durum,nasıl yaparlar" kendi kendimi yedim,hıpaladım resmen...


Candy & Terry :)
Geçen gün gördüm,bu sorulara cevap olarak yazarı "Candy Candy" adında bir kitap daha çıkarmış..Dizinin finali ve daha herşeyi orada yazılıymış..Benim mutlaka okumam gerek,hem de hemen:) Bayıldım bu habere yahu,allah razı olsun senden yazar:)

0 yorum: